Bajs, Värmland och London

HELLUUU!!:D
Jag vet, jag har inte bloggat på evigheter men bajs händer...haha, det uttrycket fungerar verkligen inte på svenska;) Vad har då lilla kinesen hittat på de senaste veckorna?:) Jo, inte jättemycket men jag har varit i Värmland på läger:) Det var underbara människor och roliga aktiviteter:D Jag kom 3:a på ett kundvagnsrace t.ex.:D Lite skumt och läskigt men det va skitkul även om jag såg ut som mormor med diaré som försökte hitta toapapper SNABBT;) Mina ben är tyvärr helt förstörda av mygg och grenar så det ser ut som om jag varit med om en bilolycka:( Det är ungefär vad som har hänt i mitt liv den senaste tiden...
                 
                                                           (Jag som håller i Big Ben:D)

Men det händer mer denna sommar!!:D Jag ska till London imorron:D:D:D Vi (familjen) åker vid halv 6 imorron och är framme sent på kvällen:D Jag vet, det är fett bull att sitta i bil men- wait for it - vi ska åka mycket båt! Okej...vi ska inte åka jättemycket båt men två färjor blir det:D Jag älskar färjor som är till för turister:D Jag tittar på allt och handlar alltid något:D Jag tycker det är fruktansvärt kul med sånna båtar och medan jag och mina bröder handlar toblerone och turkisk peppar (hehe, det är det enda vi handlar...;)), så ligger mamma och spyr på toan och pappa sitter och suckar vid ett restaurangbord...;) Är inte familjesemestrar härliga?:D
På grund ut av packning, tvättning och städning så kunde jag innte träffa Alewander igår:'( Förlåt×1000 för det:( Jag hoppas vi ses snart:D

Jaha, det var allt från mig för denna gång;)

                                                                                                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0