Det vita guldet:D

                   
                                                        Ja, jag suger på att googla bilder:(
Hejsan hoppsan:D
Jag hade inte tänkt skriva så mycket nu och jag vet att jag har varit sjukt dålig med bloggandet på senaste tiden...MEN, det är faktiskt sommarlov:D Detta innebär att jag helst inte anstränger mig allt för mycket;) 

Hur som helst, jag läste Alewanders senaste inlägg där han skrev "P.s vår majonäs är slut, och nej, vi gör inte egen majonäs". Haha, i min familj så gör vi faktiskt vår egen majonäs:D Jag vet, ni tänker antingen "jävlar vilka bönder" eller "fan vad snåla dom måste vara"...Men faktiskt så är det för att när min pappa har fått för sig att han kan göra egen majonäs, som smakar lika gott eller godare än den majonäs man köper i affären, så ger han sig inte förren han har lyckatsXD Han har ju så klart inte lyckats än så nu har vi ungefär ett kilo majonäs i kylen som måste ätas upp med glädje innan han kan göra ny aptitretande vit sörja...Don't get me wrong - jag gillar majonäs...men den ska helst smaka något;) Vi har inte alltid gjort vår egen majonäs, bara sedan pappa fick den fina idén;) Och hur stolt pappa än är övet att ha lyckats med konsistensen, så smakar det ändå ski...jag menar...mindre gott;)
Ha det bra!:D
                                                                                                                
          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0