Arabiska natt




Visst ser det ut som jag hade kunnat vara med i Alladdin, som typ en sneaky gubbe som säljer vattenpipor i ett litet stånd med en apa i taket? Audition dirr!

Inlägget skulle egentligen handla om min nyinköpta Pashmina-sjal men sen bara ah,vafan, vem bryr sig? INTE JAG I ALLA FALL!

Ska forstsätta att sälja vattenpipor och snacka skit tillsammans med Nina som jobbar på så flitigt, Pusseli gusseli!


P.S ska försöka sluta göra massa kopplingar till barnfilmer å sånt, men jag e helt inne på det denna veckan... det är som om jag är åtta år på nytt, Åh denna ljuva ungdom! D.S.

                                                                                                                                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0