Finlandssvenskar




Visst kan vi väl vara överens om att finnar är ganska så Nasty? Kanske rent utav riktigt vidriga? Det var därför som jag blev så äcklad och på samma gång förvånad när jag upptäckte att jag faktiskt fått en finne på.. hör och häpna!

På knäet! Vem hade kunnat ana att man kan få finnar på knäet liksom! På näsan, i pannan å allt sånt, jaja, det vet man ju, men knäet liksom!? Vad händer härnäst liksom: Herpes i hälen kanske?

Just for the records: Självklart vill jag inte dra alla finnar över en kam och generalisera. Mark Levengood är extremt mysig och gullig och honom kan man inte annat än älska, men Arja Saijonmaa liksom... Hon borde klämmas!

                                                                                                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0