Gott och blandat

                                 
Jag har så många olika tankar just nu så jag tänker bara skriva dom så får ni helt enkelt läsa om ni vill.
Det mesta är kommentarer till tidigare inlägg av mina bloggkompisar:D Alewander skrev ett inlägg som handlade om siamesiaka tvillingar...typ;) Jag vet att jag har fört denna "diskussion" förr men jag gör det igen;) Om man är siamesiska tvillingar, får båda straff om den ena begår ett brott? Om den ena är laktosintolerant så kan ju den ena personen dricka ett glas mjölk för att jävlas med den andre:D Om den ena blir gravid så måste den andre stå ut med bebisen:D Om den ena dör...låter man den personen sitta kvar på kroppen?:D HAHAHA, jag tycker detta är skitkul:D Men det tycker nog inte alla andra...hehe;)

Igår skulle jag rita en BH i paint (fråga inte varför) vilket jag misslyckades med totalt:D Det såg ut som...jag skäms lite över att säga det men...det såg ut som en BIL:D HahahaXD EN BIL?! Jag vet själv inte hur jag lyckades och jag skulle gärna visa bilden för er men den har för många kB...MB? Något sånt;)

Jag vet att de3t inte blev så många "tankar" men det kändes som mer när jag började skriva;) Gonatt<3
                                                                                                                 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0