söri, here's söm craaazie shiet


Detta är en kommentar som jag fått på min egen blogg i ett inlägg då jag klagar på comviq. Hur troligt är det?
Nah, tror inte jag ska skicka mitt VIP mobilnummer till random mänska.

Annarrsz så vet jag att jag e SEG med bloggisen (bååda) men det e så att... bilder gör inlägget och sanningen är den atttt: dund udn udndudndundun

1. Jag hittar inte datorsladden till min älskling: KAMERAN
2. Jag e så ful så jag vill hoppas fula webcambilder (skoja e inte ful men dålig/random belysning in my rum)
3. FINNS INGET TRE, BAJSZ

Så, här kom ett litet inlägg med reklam för myselffv i en blandning med litta i-ländspråbläm.
Huhmmmm HEJ OCH POZZ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0