Strand chic


Jag känner mig som Muminmamma inför en utflykt: alltid kaffe och ramlösa i väskan typ... Åsså deodorant såklart! Det är nog det enda jag skulle ta med mig till en öde ö faktiskt... Deodorant... Mmmmm, Dove har räddat mitt liv.

Jag ska på utflykt till Lomma Beach i alla fall, väntar bara på Nasty Saebbe ska komma över med sin bagge-ett och sen ska man få lite färg. Alla är ju så himlans besatta av sin solbränna nuförtiden, själv har jag nått det stadium att jag knappt bryr mig... blir man brun blir man brun, blir man röd och flagnar är man lite Nasty och om man är vit som en skållad mandel är man helt enkelt lika vacker som Nicole Kidman med sin porslin-skin, så enkelt är det. (självklart finns det undantag)



Fint vatten, visserligen inte Lomma... Men det kunde ha varit!

                                                                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0