Stressig tillvaro


Här sitter jag med lappisen i knäet och leker fotomodell:



Vill inte plugga. Vill sitta i det soliga fönstret och stirra på världen utanför. Sitta,  som i en liten såpbubbla, och noppa ögonbrynen, det är liksom så hemskt mycket mer avslappnande än att till exempel läsa om Berlinmuren. Mitt liv är liksom så himlans hektiskt just nu, som idag till exempel:

- Började klockan 10.50
- Tömde mitt skåp och slängde två tröjor och en strumpa samt en bulle som legat där i ett par månader (som man nu helt enkelt kunde döda folk med, en stenhård klubba...)
- Satte mig på Stortorget med en ciggeligg och kaffe med Nina och Jåpe och diskuterade vad vi ska ha på oss i balen i trean (Jåpe ska ha T-shirt ch shorts, jag ska ha skyhöga klackar)
- Åt cashewnötter
- Skrattade åt studenter som dansade till Riverside 

JAG AVLIDER SNART AV STRESSEN!

                                                                                                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0