Studentis, Jobbis, Maois


Hellu Bloggisen, det var ett tag sen sist... Har varit fullt upp på senaste tiden med tanke på alla baxiga studenter som sprungit runt och visslat och gett en massa maed, som vi alla älskar! Dessutom glömde jag bort lösenordet till bloggen, vilket kanske var största anledningen till torkan...

Hur som helst så börjar mitt liv som hårt arbetande slav-pojke imorgon. Med hjälp av mina mycket muskulösa armar ska jag dra en vagn på ungefär tusen kilo fylld med papper som jag sorterat i fina högar under de senaste sex timmarna, för typ 10 kronor i timmen. Är det värt det? Absolut... inte.

Men det finns guldglimtar i ens arbete till exempel när man ser att en utelampa från Bauhaus endast kostar tio kronor, det är sånt som gör livet värt att leva!



En liten student flakis bild på lilla mig från veckan.

Tänkte även ta med en liten observation: Har ni lagt märke till att Mao Lings inlägg alltid (om man räknar Anna Books mun som mat - vilket man borde då det alltid ligger mat i den) har haft en bild på mat? Spännande verkligen, vad tror ni nästa bild blir? Enchiladas kanske?

                                                                                                                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0