Tråååkigt

                                                 
Om vi låtsas att Yoda är en gurka med öron så är mat-temat här på bloggen fortfarande igång;)

Det känns som om det inte har hänt något kul idag:( Jo, jag har fått brunare ben!!:D Dock bara från tio cm ovanför knäet och ner:O Så egentligen är det bonnabränna på benen...Optimist jag är (Yoda+ironi):D Jaha...dettta var höjdpunkten på min dag...hehe:O   

Jaja, nu roligt jag ska ha, titta på film jag ska:) Jag inte veta vilken - hippie jag är, saker ta dag för dag:)
Jag vet inte varför jag är inne på Yoda nu...fråga inte, jag gör bara vad hjärnan min säger;)
                                                                                                      
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0