Suris

                                     
Hejsan hoppsan:D
Som sagt har jag jobbat hela förra veckan och ska jobba två veckor till:( Jag har redan tröttnat lite (rätt mycket):( Jag vet, jag ska inte gnälla- många har inte ens sommarjobb- men jag gnäller i alla fall! Idag gick jag in i tjejernas bastu för att kolla om någon hade badkläder på sig. Jag säger:"Tjejer, ni vet väl om att ni inte får ha badkläder i bastun?" Dom svarar (ja, jag skriver dom): "Jaja klart". Sen kommer jag in fem minuter senare för att jag har fått veta att det sitter tjejer med badkläder i bastun i alla fall och då ställer jag samma fråga och får samma svar. Endå var det tre tjejer som då gick ut och tog av sig badkläderna när jag gav dom menande blickar! Va fan?! Är dom efterblivna? Det står en fet skylt på bastudörren om att man inte får ha badkläder i bastun och ändå skiter dom i det. Jag vet att jag antagligen också sket i det när jag var i den åldern men jag tog i alla fall av mig dom när badvakten sa till mig första gången! Åå, jag blir så trött:( Jag vet att jag låter som en sliten gammal änka som bor i en lägenhet med 53 katter som sällskap, men jag lovar att vara gladare i nästa inlägg;) 
                                                                                                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0