The Beach (ingen Leonardo though)


Summerdays, drifting away...

Jag tycker verkligen om sommaren än så länge. Dagarna har varit som små sommarsagor med sand och kaffe och kycklingkorv och duvor och chips och Sex and the City och söta kåmpisar och cigaretter och Brad Pitt, just precis som en sommar borde vara! Fast det ändras nog snart för snart blir jag lämnad ensam i Sverige, då alla mina blåggkåmpisar ska till främmande länder (förutom Mao Ling, men hon är ju fullt upptagen med att skrika på små barn att ta av sig badkläderna, så där finns kanske inte så mycket nöje att hämta, antar jag...)

Det är ju lite på modet att säga Carpe Diem. Jag hatar folk som skriver Carpe Diem, Eller säger Carpe Diem. Det är så avskyvärt på något sätt. Det kanske stämmer och är FAB men alltså nej! NEJ! Vi är inte i döda poeters sällskap folk, inse det för er egen skull! Därför tänker jag inte säga till mig själv att "fånga dagen", usch!

Hursomhelst. Dagens saga handlade om Lomma Beach. Det var hemskt mysigt och det här är Enis Penis Kapetanosson:



Bilden är visserligen inte godkänd...men den är söt, så Palla Chi!

                                                       
                                                                                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0