Weddingcake




Hela dagen har jag suttit framför dumburken och stirrat på sändningarna från och om Kronprinsessans Bröllop (skriver man Victoria kommer nog säpo efter en... i och för sig kan jag poasta inlägget i kategorin "Mao Ling" så kan jag hoppas att de tar henne istället). Ganska mysigt, även om jag inte kan påstå att jag blev överlycklig och "stolt över mitt land och att vara svensk" och att "Prins Daniel är oerhört stilig", Nej, Allt jag tänker på är: Detta är som en mysig B-version av Oscarsgalan. Tycker dock att det är spännande med alla Prinsar och Prinsessor, lite sagolikt ändå... åsså fantiserar jag hur underbart livet skulle vara som prinsessa...

                                                                                                                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0