Epiphany

Sitter och lyssnar på You're the voice och fick helt plötsligt en uppenbarelse att skriva ett inlägg på bloggen igen. Galet ändå. Det är antagligen julkänslan eller treo:n som får mig att lyssna på rälig musik (ÄLSKAR DET DOCK!) som i sin tur leder till blogginlägg. Jag har nämligen gått på värktabletter i tre dygn nu p.g.a. - wait for it- RYGGPROBLEM! Jag hat alltid varit lik min mamma men herre Gud, vad är detta!? Hon har haft ont i ryggen i två år nu men skillnaden mellan mig och henne är typ 30 år och 30 kg! Nej det var att ta i. Min mamma är inte tjock. Hon är fet. Hur som helst, det är bättre idag men ändå?! Jag kan inte bli tant än. Alex säger alltid att jag ser ut att vara jävligt gammal men 90 år?! För man får nämligen ryggproblem året man fyller 90. Det är bevisat.

Nu kom Little drummer boy som är en utav de bästa jullåtar ever made! Justin Bieber har gjort en version. Inga kommentarer, tolka själva.

Julen är så himla mysig! Trots alla felsteg, bråk och stress är det ju värt det när man väl sitter med släkten på julafton och tittar på Kalle Anka. Det är ju livet att sitta med sina bitchiga kusiner, fulla far som leker tjur, ännu fullare fasters man som har somnat, bittra mor, otacksamma syskor och titta på fucking MUSSE PIGG. Jävla Musse. Jag hatar honom, räcker det inte med att han sabbar allt annat - nu ska han sabba julen också! Dessutom är man så mätt att man vill dö och ens katter är höga på kattmynta och har inbillat sig att ens for är en mus eller något. Det ska trots allt bli mysigt och jag hoppas ni får en bra jul trots att Musse är en jävla bus kill! Måste ta itu med mitt hat för Mr. Pigg någon gång, typ söka terapeut eller något. 

                    
Ibland är det svårt att tro att Bieber är en tjej när han ser så manlig ut men här har dom fångat hans rätta sida.    

Ha en lá god jul nu då!
                                                                                                                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0