Besatt


Som ni kanske märkt är jag just nu väldigt insnöad på den fantastiska serien Glee. Har alltid sådana konstiga perioder och faser i mitt liv då jag blir helt besatt (nästintill destruktivt beroende faktiskt) av en person eller företeelse och kan liksom inte få ut det ur mitt system. Hur som helst, om min kära lilla väninna får jobb i L.A, om lite mindre än två år, tänkte jag följa med henne och spendera lite tid där borta på andra sidan det stora blå och har nu hittat en ny målsättning för den resan! Mitt tidigare mål var att bli värsta Golddiggern i Hollywood, så att någon rik gammal gubbe kunde betala alla mina drinkar men nu är målet att bli tillsammans med Chris Colfer, bara för att han skulle kunna sjunga små söta sånger som skulle få mig att storböla strax innan vi har massa djuriskt sex. Japp, that's my plan.



Måste bara poängtera hur bra jag är på spanska. Sitter och tittar på denna video och bara: Men nu lär jag mig ju en massa spanska om jag bara läser upp the subtitles för mig själv! Det är inte förrän efter typ 2 minuter som jag inser att detta inte alls verkar vara spanska... utan snarare italienska... Borde nog börja göra mina läxor i spanska...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0