tankar om framtiden


När man försöker föreställa sig sin framtid finns det så mycket ovissheter, spekulationer, förväntningar och förhoppningar men vad gäller min framtid är i alla fall en sak absolut säker. Jag kommer definitivt bli hemlös. Jag är helt inkapabel när det kommer till all sorts planering, organisering och ordning etc. Disciplin och målmedvetenhet vet jag inte heller vad det betyder. Kan lika bra sätta mig på gatan direkt liksom med en tom kopp och mitt munspel, låtsas att jag är någon slags cool anti-folk musician och bara leva ett enkelt (typ Buddha) liv och leva på andlighet osv osv. Det är så jag ser det. Andra skulle kanske snarare uppfatta mig som ett räligt fyllo med en triangel, som kissat på sig. Men... allting är ju subjektivt. 



Charlie Sheen. Det är lite i de banorna jag tänker när jag föreställer mig en hemlös kille (well... rehab är ju i och för sig ett sorts hem...) som super och röker upp alla sina pengar och sedan kissar på sig. Yäpp. Kan nog bli rätt lik honom...minus skådespelarkarriären... och kvinnorna... och shortsen...
                                                                                                                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0