Melodifestivalen is the talk of the town


Oh dear vad mitt liv saknar mening. Nu är det lördagkväll och alla är ute och slår klackarna i taket, men vad gör jag? Jag stannar hemma, öppnar min XL påse med chips och gräver ner mig i soffan framför MELODIFESTIVALEN. Jisses vad hemskt egentligen för Melodifestivalen måste vara det värsta som hänt underhållning (i alla kategorier) någonsin, men på samma gång är det bara så himla underbart! En massa Dragqueens (Charlotte Perelli, Andreas Johnson m.fl.)  som springer runt och förnedrar sig på en scen inför halva Sverige. Just Love it. Hör ju dessutom lite till hela det här gay-idealet att man SKA kolla på det. Eller hur Mao, din lilla Lesbo?


Love the smize.

Förresten när pappa hämtade mig lite tidigare satt vi och lyssnade på the one and only Claes "Clabbe" af Geijerstam, på vägen hem, i radioburken. Måste säga att den mannen har allt en man borde ha. Talang, charm, looks... ja och allt därtill! Mina drömmars karl! Allt som saknas är en akademisk titel eller dylikt... fast något säger mig att det bara är en tidsfråga innan han blir adlad... omhan inte redan är det d.v.s.
                                                                                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0