Tankar kring choklad


Jag märker hur dålig uppdatering det har varit. Jag skyller på Mao. För min del har det inte hänt så mycket skojsigt. Vinkade precis av ett par fetton som tillsammans med mig krängt en massa chokladmousse. Jag besöker verkligen my happy place när jag får choklad. Tror att mitt icke-befintliga sexliv inte stör mig pga all choklad jag stoppar i mig eller snarare jag kompenserar för ett icke-befintligt sexliv genom att stoppa i mig en massa choklad. Sorgligt? Javisst, jag är en sorglig själ. Vi funderade t.ex på vad vi ska göra i sommar och den enda fastslagna planen jag har för sommaren är att dricka glögg med is, så då märker man ju hur stort umgängesliv jag har samt hur spännande mitt liv är. Fast äsch, nu ska vi ju inte deppa. Jag har ju min hälsa... Minus fetman och andfåddheten... och svettningarna.

Nä nu ska man väl se om man fått några erbjudanden om avsugningar från 50åriga gubbar på QX för att sedan lyssna sönder massa musikallåtar och drömma om ett liv på Broadway eller i West End... tror dock mer på idén om att uppträda på en Dragshow i en sunkig lokal någonstans i Malmö. Om jag ens kommer så långt som till Malmö... kommer väl antagligen uppträda med min fjäderboa i Torna Hällestad eller något där publiken endast består av en 55årig tant som bestämt sig för att vara öppen och tolerant.


Bilden hör inte alls in i sammanhanget med blev lite sugen på att lägga upp den ändå... Orkar inte förklara varför... det är bara utfyllnad anywayzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0