GRÖÖÖÖÖD

Idag har jag, ensam, gjort min första gryta risgrynsgröt- wooooooohoooo! Nästan helt ensam i alla fall...mamma sockrade den... men det räknas inte. Om jag tänker efter är det nog den godaste gröten jag någonsin har smakat, så god att det är lite synd att den ska behöva ätas upp. HOST. Äh, jag hade ätit den även om den smakade som skolans blodkorv som jag efter egen erfarenhet kan berätta smakar skit. Bara namnet "risgrynsgröt" gör det värt att äta det oavsett vadXD Skämt å sido, jag blev faktiskt rätt nöjd även om vilken idiot som helst kan koka gröt och att grötkokning inte på något sätt ses som något särskilt svårt, ansträngande eller intressant att göra på sin fritid. Men man får ju prioritera som min käre mor skulle sagt- koka gröt ELLER göra sitt 15 sidor långa historie-arbete som ska lämnas in på söndag? Jag tror mamma är stot över mitt beslut- just saying!

Detta är mitt gröt-krängar-fejs:

                      

Förutom att min hand ser ut som en grisklave, jag ser ut som om jag får ett anfall och det ser ut som om det har varit sa...något annat i mitt glas...så är det en rätt bra bild på mig- den fångar verkligen ögonblicket!

Ha de lá gött nu då!
                                                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0