Vadet

Hahaha, jag väljer att döpa mitt inlägg till något som mycket möjligt skulle kunna vara namnet på ett avsnitt av Pelle SvanslösXD Ååå, nostalgi=D 

                  
                            HAHAHA, den här bilden kom upp när jag Googlade "araxboll"

Aja, det jag skulle berätta om var att förra veckan slog jag, Alewander och Nina vad (nej, vi slog inte varandra på vadernaXD). Vadet gick ut på att Nina och Alex skulle vara snälla EN HEL VECKA och om dom klarade det så skulle jag köpa vars en låda med mums i- en låda araxbollar till Nina och en låda dammsugare till Alex. Om dom däremot inte klarade det, skulle dom köpa vars en låda till mig med det jag hade lovat att köpa till dom (d.v.s. Nina skulle köpa en låda araxbollar och Alex en låda dammsugare). Jag hade dock ingen aning om att Nina och Alex skulle bli tävlingsinriktade HAHA=D Det blev rätt mycket tjallande på varandra (speciellt från Alex sidaXD) och till och med en uppgörelse på skolgården i Kill Bill style...okej...kanske inteXD Men det roliga var att jag innerst inne inte trodde dom skulle klara det (jag är en ond människa) så jag blev lite paff när Nina faktiskt gjorde detXD Nina klarade alltså vadet (dock inte Alex som har fått så fruktansvärt många chanser att det är lite patetiskt, HAHAHAHAHA) så idag köpte jag en låda med araxbollar som vi nästan har ätit uppXD MUUUUUUMS=D

Shit...det här lät så mycket roligre i mitt huvud än nu när jag har skrivit ner det...antar att man måste varit med under veckan (sånt bullshitXD) HAHA=D

Som man säger i Göteborg: Ha de la gött nu då!

                                                                                                                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0