UNFAIR


Sitter och stirrar ut genom fönstret likt en gammal tant som älskar sina åtta katter och väntar på att någon ska gå förbi, så att hon kan ringa sin dotter och säga någiot i stil med: "Dagmar gick precis förbi... med en Konsum påse! Jag trodde hon handlade på Ica..." Med en ton som vittnar om att det var hetaste skvallret någonsin. Lite patetiskt? Ja, jag är lite patetisk men jag väntar på Nasty Saebbe så det känns liksom okej att stirra ut genom fönstret med killer-blick.

Igår var jag på en middag med Sminkgruppen och jag blev så himlans putt! Riktigt arg faktiskt... nej förbannad! Där sitter vi, några görls, runt ett bord med lite vin och plötsligt, från ingenstans säger Amalia: Vi var ju Cannes i somras så vi liftade och bara "We wanna go to Saint Tropez" och de hamnar sedan på en VIPklubb med fucking KARL LAGERFELDT! Blir grön av avund! Jag menar: när man festat med Karl Lagerfeldt, då är man liksom redo att dö för då finns det absolut inget mer man kan få ut av livet...




Nu måste jag tvätta mitt gröna ansikte... ser ut som en kronärtskocka med fågelbo till hår...

                                                                                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0