Staden och framtiden


Spenderade morgonen framför Glee istället för att hålla tal om diverse intresseväckande saker såsom dödsstraff och broccoli, och lever därför nu i ständig skräck för att läraren (som är en personifiering av autokrati och ondska) ska haffa mig och skicka mig till arbetsläger i Sibirien... Tror dock att jag hade klarat av kylan pga utmärkt handkräm som återfuktar de mest uttorkade händer, it's just amazing! 

Annars har jag inte hunnit göra så mycket idag förutom att festa järnet med pilastrar, lunettfönster och frontoner. Väldigt hett, ska försöka hooka ett kapitäl när lektionen lider mot sitt slut och alla är så packade att de knappt kan stå... Har dessutom snoffsat upp mig lite extra med min "nya" Tommy Hillfiger tröja, MOOOOOMS! (ska försöka att inte löka sönder den... ne, klart jag inte ska. Min passion i livet är ju att löka!)



Fyyyyy vilken räääälig bild, men you can't argue med budskapet...

Förresten, Alice och Ena (och kanske Nina) verkar vara förtidspensionerade så nu heter väl bloggen Mao Ling and I eller kanske Asian gay team eller något sånt i den stilen...

                                                                                                                                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0