You're one in a million


Det finns människor som är helt fantastiska, som är unika och som är underbara på sitt alldeles egna sätt. Har man tur så får man, under vår tid här på jorden, träffa en sådan människa och låta henne bli en del av sitt liv; dela all den sorg och glädje som ryms inuti en liten komplicerad individ. Jag känner mig lyckligt lottad som funnit en sådan alltigenom god själ att delge mitt livs innersta hemligeheter och önskiningar med.  

Självfallet pratar jag om Butchflator.

Det här inlägget tillägnas alltså min allra bästa vän, Dani. Tack för att du alltid finns där för mig, och älskar mig när jag förtjänar det som minst.



Finaste bästis (t.v) Ni känner säkert igen henne från A shot at love. Bredvid henne, hennes nuvarande girlfriend Selena Gomez. Så söta!

                                                                                                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0