I don't wanna lose conrtol by falling

Hej hopp!

Vad kan jag säga...till slut trillar man hit igen. Man kan helt enkelt inte hålla sig borta från femsi som just nu gör ännu en comeback...typ...ich...stavas ich ich eller icsh? Comback av Mao Ling from da hood!

Det har hänt sjukt mycket så jag vet inte var jag ska börja! Jag har en ny celeb-crush, Gaga har släppt nytt album som jag köpte på premiären (jag köpte dock fel skiva men vafan) och jag har varit i Stockholm TVÅ gånger! Dessutom har min bror tagit studenten (GRATTIS) vilket får mig att längta till nästa år när det är min tur - lastbilsflak it is!

Lägger upp lite bilder från Stockholm med da family och skriver om äventyren vi Bumbibjörnar har haft in da morning!

                          
                                                  Vi seglade till Stockholm med Vibberöds-båten
                           
                                        Riktigt snygg bild på mig och min bror! Jag är klart snyggast!
                           
                                                                 Smells like horse****! Just saying!

                           
Detta var vandrarhemmet vi bodde på (vi bodde tyvärr inte på båten eftersom min älskade...ich...mamma blir sjösjuk lika lätt som...hade ett väldigt grovt skämt men jag tror jag sparar det...)- Skeppsholmen 
                           
                      Plakat á la Mao+mamma Mao, mycket billigare än att köpa färdigt=var för sent ute

Ha de lá gött nu då!
                                                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0