Slut i rutan

Eller är det "tut i rutan" kanske? Hm...livets stora frågor!

Jag kände bara för att skriva av mig om hur jävligt bull jag har det nu...lämnade för 40 min sedan in ett feeedee arbete i idrot. IDROTT!?!?! Va fan liksom?! <Zlatan talar>: "Pallar inte skolan, pallar inte livet, pallar inte bollen, pallar inte Ranelid som tror han kan dribbla maj och Miriam"

Jag och Alex ska i alla fall dricka glögg på söndag!!! MED IS!!! Ni hörde rätt - we are living on the edge, utmanar ödet, kastar glögg i glashus etc..

Nuuuuu ballar det ur!

                           
                                                                               GLÖGG IN MY <3

Jag köpte ju som sagt Gagas nya album som tillsammans med glögg kan bli den bästa kombinationen någonsin...

                          
                                                                                My pokerface

Ha de lá gött nu då!!
                                                                                                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0