Viva los DJ's

Hej hopp!

Imorron blir det España för mig! Jag är rigtigt taggad och vill bara till värmen, solen och glassen! Kommer dock sakna Trassel, även om Alex inte tror att det är riktig kärlek från båda hållen eftersom Trassel river mig hela tiden. Men du tror fel Alex...TRASSEL ÄLSKAR MIG!!!!!!!!! TRO INGET ANNAT!!! Caml down Mao.

I alla fall, jag och Alex drack glögg med is i idag och det var riktigt gott! Alex tyckte att man bara kan dricka ett glas medan jag tycker man kan dricka en hel flaska utan problem innan man tröttnar. Jag svullnade dock upp i hela ansiktet vilket betyder att man kanske inte ska dricka mer än ett glas ändå...men man måste ju leva on the edge!

Här kommer lite bilder:
                           
Se så snygg han försöker se ut! Det är ju fan äckligt! Han borde skämmas som försöker vara i centrum på alla bilder, ALLA borde hata MUSSE PIGG!!!

                            
                                                             Ödlan Mao sträcker sig efter Blossa-flaskan

                            
                                                                          Popcorn-mannen himself want food

Ha de lá gött nu då så ses vi om tre lá veckor!
                                                                                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0