gynning chips


Här sitter jag på sängkanten, med Sex and the City i bakgrunden, och funderar. Jag tänkte på allt möjligt. Först tänkte jag på att jag var sugen på att vara rik. Sen undrade jag hur livet skulle vara om jag inte hade en finne på näsan (vet inte hur jag bär mig åt för att få så mycket äckliga hudåkommor). Sen kom jag på att jag var sugen på något sött. Och sen tänkte jag på chips, och nu kan jag inte sluta tänka på chips.

Chips. Dillchips. Sweet Chili Chips. Sour Cream and Onion Chips. Peppar Chips. Data Chip. Grill Chips. Lättsaltade Chips. Ört Chips. Nu kommer jag inte på fler sorters chips...

Och när jag ändå tänkte på chips kom jag att tänka på något som den underbara Carolina Gynning sa i "Förkväll" en gång: Att hon i två veckor (det kan ha varit en vecka...) gått på chips-diet och förlorat flera kilon! GENOM ATT BARA ÄTA CHIPS!? Frukost - chips. Lunch - chips. Middag - chips. So Aley style!



A MAJ GAAAD! Om jag var en liten flicka skulle jag vilja se ut exakt som Carolina Gynnig! Hon är så vacker och så fashion! Love her!

P.S Alice vill int eatt detta blir en matblogg men hon får fan skylla sig själv när hon inte skriver! D.S

                                                                                                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0