Björn - this way

Hej hopp=D

Jag hade precis matteprov. Det gick sådär och jag mår lite psykigt dåligt av att inte veta hur det egentligen gick. Det enda positiva är att jag precis fick lära mig ett nytt ord: Petting. Slå inte upp det om ni har bättre saker för er. Just det, jag gjorde bort mig idag. Igen...Jag sa till min lärare att jag satt nere i cafeterian och arbetade (vilket jag gjorde) och när han sen kommer ner 10 minuter senare (vilket jag inte ens hade tänkt på att han kanske skulle, vad är det för lärare som bryr sig om att man arbetar eller inte?!) sitter jag och Frida och pluggar matte inför provet. Frida lutar sig lite över bordet för att täcka mig och säger "Spring iväg innan han ser dig" medan jag sjunker lite längre ner i soffan. Jag blir sjukt busted och drar någon bullshit-historia om att jag lovar att göra arbetet hemma och att jag har matteprov idag. Han säger då att historia är mycke bättre än matte och att matte är som en vårta på tån eller som en vagel i ögat. Jag håller med honom. Älskar att han sa VAGEL.
                              
                    Tittade igenom bilder på datorn...hittade denna sjukt random på Chavela Vargas

Igår åt jag och Aley damsugare igen eftersom vi är tjocka och glada medborgare. Alex har förresten fever. BEIBER FEVER!!! Jag dör lite varje gång jag säger ordet Bieber, han är dessutom coverboy nu så han är ju lite mer satsig! Sjukt kulXD

Ha de lá gött nu då!
                                                                                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0