Fuck Leif

Jag orkar inte skriva ett riktigt inlägg nu så jag tänker bara ge er chansen att få vara med på lite emo-tid med mig. Jag vill helt enkelt bara vara gniden och gnällig. För det första är jag är sjukt trött och deppig eftersom jag ska ha matteprov på torsdag. För det andra...okej jag är rätt glad egentligen eftersom det snart är lov...det är mest det med matteprovet...men endå - fuck Leif!
                     
                             Jag är lika glad som Bert Karlsson är sexig...ni får tolka som ni vill

Ha de lá gött nu då!
                                                                                                                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0