Happy Valentine's day


Jaha, mina Valentine's day planer gick fullkomligt i stöpet. Hade världens mysigaste kväll planerade och sen bara: Tyvärr, det visar sig att Telia inte älskar mig. Tänkte (likt förra året) hyra en massa gratis RomComs via Telia digitalburken men nej, det kostar pengar. Så nu måste till och med alla ensamma stackars jäklar betala och inte bara de som faktiskt redan har någon som typ älskar en och sätter på en med jämna mellanrum. Allt jag har är liksom Telia Burken, och den har gått och blivit prostituerad? Hemsk dag. Ska ta mitt liv pga obesvarad kärlek och ensamhet.

Farväl grymma värld!



Thank God att Nina gav mig choklad som hon fått av sin Påjkvän... She's my Valentine now!


Kommentarer
Postat av: Bessy

fin blogg :P

2011-02-14 @ 20:54:01
URL: http://bessymannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0