Lättja


Har en ledig dag idag och mina planer inför dagen: Nothing. Ska bara dega i soffan och äta massa pop-corn och bygga på mitt underhudsfett, Moooms. Tog en ledig dag igår också, busig som man är, men det slutade i att jag fick torka upp massa vatten efter en läckande varmvattenberedare i ca två timmar. Känner att jag mycket väl hade kunnat bli officiell svabbare, typ i stil med en sån gammal gubbe, utan några tänder, som går runt på ett piratskepp med en mopp....


Jag är typ lika lazy som Lotta Engbergs lazy eye

Sabbs är på Fahion Week nu. Hon ska ringa när hon kommer hem så att vi kan komma på en massa budget-alternativ till en chic sommargarderob. Kommer vara så fint med sommar. Varje gång man ser OC t.ex. blir man bara så himlans sugen på att kunna promenera omkring i magtröjor och hotpants!
                                                                                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0