Crazy

Hejsan=D

Idag har varit en rätt händelselös dag förutom att jag och Ena spelade Bubble Trouble som är fruktansvärt underhållande men svårt om man inte har någon kordination i fingrarna. Man lever sig dessutom in i spelet och inte för att nämna några namn men en person som börjar på "N" och slutar på "ina" levde sig in i spelet lite väl mycket. När jag och Ena skrattade sönder oss för att jag sög (Ena var faktiskt duktig) så hör vi en viss person från andra sidan bordet vråla: "DET FINNS FAKTISKT ANDRA SOM FÖRSÖKER SPELA HÄR". Det är tydligen ett mycket viktigt spel för vissa personer...Jag råkade även säga en misstolkande men rolig sak idag som jag berättar en annan gång - jag måste ju pressa dom 8 läsare vi har.
                                 
                                                                       Mr Devil
Ha de lá gött nu då!
                                                                                                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0