Ach du lieber, little Bieber


Image and video hosting by TinyPic

Som Mao nämnde har jag drabbats av Bieber Fever. Inte den sorten där man avgudar honom utan den sorten då man liksom hatar honom men måste se bara för att håna. Jag kan ju dock inte säga emot det faktum att hat ibland blir kärlek eftersom båda känslorna är väldigt starka och nära varandra, men det måste framgå tydligt att HANS MUSIK ÄR BEDRÖVLIG och hans danssteg patetiska, men det finns något fascinerande över den där lilla idioten... Mest är jag nog avundsjuk, inte på hans åsikter kring abort, utom typ på att han är allt jag aldrig kommer bli, förutom vuxen då. Bieber måste ju vara lite som Peter Pan. Jag menar kan någon föreställa sig en Bieber som 40åring? Då skulle han ju plötsligt bli pedofil-stämplad också skulle han bli tvungen att gå runt i sitt "neighbourhood" och informera alla barnfamiljer om detta. Det skulle ju bli helt fel. Framförallt eftersom hans beundrarkrets bara består av just 5-13 åringar (alla utanför den gruppen måste vara lite perversa). 

Hur som helst skulle detta handla om den otroligt roliga fotograferingen av Bieber i Vanity Fair där han försöker ta sitt kändisskap snäppet längre och ändra sin image lite grann. Bli lite farligare, lite sexigare, lite mer vuxen, samtidigt som han vill bibehålla sin roll som den gulliga pojken i huset bredvid. Med andra ord kan man säga att genom att medverka i Vanuty Fair så vill Bieber visa att han är det nya inom bögporr-industrin. Jag tror han hade lyckats bättre om alla tolvåriga flickor på the photoshoot hade bytats ut mot läderbögar dock...men ett steg i taget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0