Gaylord Focker

Hej hopp=D

Vår lärare har "inget liv" som hon själv sa så hon hade faktiskt rättat matteproven till idag och det gick otroligt nog riktigt bra! Skönt att få bra nyheter innan lovet! <Happy face>

Idag var jag och Aley i Malmö för att försöka hitta en väska till mig på Märkesoutleten och för att gå på Entré. Vi hittade ingen väska som jag ville ha (bara en för 600 som jag inte riktigt tyckte var så snygg så att den var värt så mycket) så vi gick och åt på Wok Kitchen istället. Alex har aldrig varait på Entré och jag har aldrig varit på Wok Kitchen så det var perfekt. D.v.s. förutom att min kyckling var torr, Alex fick riktigt mycket bläckfisk och att maten inte var mer än en trea så var det perfa! Det var svinkallt och vi fick utsikt över ett elkraftverk när vi åt också men va fan. En bra start på lovet enligt mig i alla fall så länge vi inte blir magsjuka av bläckfisken...

Jag listade äntligen ut hur man lägger över bilder från mobilen till datorn så nu kan ni kanske få se lite fler "personliga-bilder"! Jag hade tänkt lägga upp en bild på Alex när han äter men han såg sjukt äcklad ut av maten så jag tog en bild där han ser ut som en skitglad ödla istället...hoppas han inte blir arg... 
                 
                  Jag gör som vanligt misstaget att fota efter jag börjat äta...can't help myself!

                  
En mätt och glad Aley...tror jag...han brukar i alla fall få puckelrygg när han är mätt och glad...

Ha de lá gött nu då!
                                                                                                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0