Español, por favor


Borde läsa i min rasistiska spanskabok just nu men är alldeles för trött! Sitter därför bara och rullar tummarnarna i väntan på Glee.

På tal om spanska så funderar jag på att läsa ännu en spanska kurs för att man då får åka ner till Granada, like OMG, jag och Ebba kommer festa like there's no tomorrow! Den enda haken är att man måste ta emot en student från Spanien som ska bo här en vecka... kanske inte tycks så farligt men mardrömsscenariot är liksom om min lilla spanjor är en sådan typisk "allt jag gillar är fotboll och bruuuuudar med stora tuuudor", då får jag nog skicka hem honom igen. No waaaaay att vi kommer stå ut med varandra i mer än tio minuter.


Hoppas min spanjor ser ut som Gaspard Ulliel, då struntar jag faktiskt fullkomligt i om han gillar brudar eller inte...

(han är visserligen från Frankrike, men same shit different name, det ligger väl där vid det där havet typ...)

                                                                                                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0