Dampskadad

Hej hopp=D

Idag har jag varit ledig från skolan vilket innebär att jag som den duktiga människa jag är har pluggat...NAAAT! Lite har jag dock fått gjort på mitt tal i svenska men annars har jag bara degat. Jag har dessutom känt mig krasslig idag så jag har spenderat rätt stor del av dagen framför TV:n tittandes på ett antal random program (som jag inte skulle gjort i vanliga fallXD...). Jag har till och med varit tvungen att byta kanal med tårna eftersom jag varit för svag i kroppen för att ens blinka...livet är hårt. Känner mig lite som en fet gammal gubbe med nätlinne med ölfläckar på som bara pratar med människor när han beställer hem pizza...

På tal om gubbar, jag tittade precis på ett random fiske-program på Discovery channel där en gubbe fiskade upp en fisk som var lika stor som mig! Tänk en fisk lika stor som mig...Så coolt asså.

                    
Jag säger bara: Let's dance asså! Så underhållande program! Björn Ranelid (a.k.a Peddobear enligt min bror Patrik, bear=björnXD HAHA) åkte ut ur programmet idag, efter att ha visat sin taktkänsla som är lika dålig som Bert Karlsson är ful, och nu återstår bara Alexander Rybak, som enligt Patrik är dampskadad och ful (Patrik ärbara avundsjuk...), som är värd att se dansa delvis p.g.a att han dansar med någon som heter Malin...Alexander och Malin=FAB!

Ha de lá gött nu då!
                                                                                                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0