Årets höjdpunkt!

Hej hopp=D

Idag skulle jag egentligen på fest hos en konfa-kompis som är rätt rälig och trots att jag känner mig mycket bättre idag så pallar jag helt enkelt inte. Idag börjar även programmet som jag och min familj (framförallt mamma) har följt sedan vi var små. Att mina brödrar och pappa har följt det beror dock mest på att jag och mamma (framförallt mamma) har tvingat dom att titta på det. Programmet jag pratar om är givetvis- wait for it!
                        
                                        Programledarna Marie Serneholt och Rickard Olsson  

MELODIFESTIVALEN! Just det, Melodifestivalen. Ett program där, om man inte redan är "känd", blir det genom att framföra en låt som oftast är fruktansvärt dålig och meningslös. Gamla goda schlager-stjärnor kan även göra "comebacks" med patetiska låtar om sådant dom tror att vi ungdommar lyssnar på nuförtiden... Någon gång då och då kommer faktiskt hyfsade bidrag även om det är sällan. Med andra ord är Melodifestivalen underhållning i högsta grad inte bara p.g.a dom fantastiska bidragen utan även dom spektakulära paus-underhållningarna som i fjol innebar ett antal solo-sånger av Dolf Lundgren. Älskar det programmet!
                      
Ha de lá gött nu då!

P.s Nu har min familj övergått från att bedömma filmer (från 1 till 5) till att bedömma maträtter som vi äter och sedan till att bedömma varandra. Maten idag låg på en 3:a enligt mig och enligt mamma låg jag och mina brödrar på 5:or. Jag sänktes sedan till en svag 3:a när jag frågade var jag skulle slänga aluminiumfoliet...vi är en annorlunda familj. D.s  

                                                                                                                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0