UTTRÅKAD

Jag är så trött på arbetet jag håller på med! Jag bestämde mig nyligen för att ta en paus och hitta på något annat... men grejen var den att det jag hittade på va rätt så mycket mer slöseri med tidXD Jag tänkte att eftersom jag har en så stor mun så kunde jag väl underhålla mig med den en stund på ett väldigt vettigt sett. Det som ni kommer få skåda kan vara något av det häftigaste ni har sett och det är även mitt enda party-trick:)

Mn tankegång under processen:
 
                                
                                                         Titta! En clementin...



                                                             Jag får en idé





                                                         Shit vilket party-trick



                                        Vänta bara tills jag gör det med en apelsin...

Ja...vad kan jag säga...jag är ett retard med smutsigt hårXD

Ha de lá gött nu då!
                                                                                                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0