ge mig en spanjor


Mitt huvud är fyllt med tankar om spanjorer. Idag fick vi nämligen reda på lite mer om vårt lilla utbyte som ska ske nästa år; I september kommer spanjorerna hit och sen ska de bo hos en i en vecka ungefär och sedan på vårterminen ska vi (som läser spanska dårååå) få åka ner till Granada och (förhoppningsvis) festa like crayzeeee!

Hur som helst idag fick vi veta vem som ska bo hos vem...eller ja... vi roffade åt oss deras "profiler" med en ansiktsbild och lite intressen och analyserade och dömde ut dem one by one och det slutade med att jag fick en kille som ser helt okej ut. (ville inte ha den som inte såg helt okej ut... jag hoppas ju på lite romans lixååm) Dessvärre gillar min kille (känns lite ball att kunna säga "min kille", borde väl ändra det till"min spanjor" men whatevva) Fotboll och... det värsta... BOWLING!? Förstår inte riktigt hur man kan gilla bowling... förfärlig aktivitet verkligen, fula och äckliga skor och lökiga klot, ussch... Hur som helst så är det lite spännande (bortsett från det faktum att vi bara har en dusch...) vi kanske blir värsta buddys. Hoppas att han gillar Glee...



Vår spanska lilla hjälte... Ganska lik Babbsan... om man ser henne bakifrån d.v.s.

                                                                                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0