Lättroad

Vi hade aluminiumfolie på bakpotatisarna ikväll...Jag fick tråkigt och resultatet blev att jag lekte pimp med grillz i en halvtimme tills jag själv och min familj tröttnade. 

                                                       
                                                Vi hade inga tandpetare så jag tog topps...
                                
                                                                              Peddo-smile
                                                       
                                                            Damn I can smize like Babben!

Ha de lá gött nu då!
                                                                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0