Ondska i högsta grad

Hej hopp=D

Den värsta bokstaven i alfabetet är nog y...en ond bokstav liksom.
                                           
       Det var nog det här Patrik menade med att Alexander Rybak ser dampskadad ut ibland...

Hur som helst, jag var med om något fruktansvärt igår! Ni kommer nog aldrig bli så tagna någonsin igen av vad jag tänker berätta! Igår ljög nämligen Alexander och Nina för mig, och jag som den idiot jag är, trodde på det. Dom sa att Nina fyllde år den 17 mars, skrev upp det i min almanacka och fick mig att tro på det! SJUKT! Jag visste att hon fyllde år den 17 i antingen mars eller maj och såklart var det maj! Jag är egentligen inte förvånad över att dom lurade mig men jag får ta och sluta lita (och lyssna) på dom. En kommer det låta så här:

Lögnarna: "Malin, ska du inte ta och hoppa ner för den där byggnaden?!"
Jag: "Tror ni jag är dum i huvudet?"
Lögnarna: "Men asså, det är säkert! Vi lovar! Det står ju en lastbil du kan landa på. Kom igen nu!
Jag: "Men tänk så missar jag..."
Lögnarna: "Äh, vi har redan gjort det. Det är skitsäkert! Hoppa nu!"

Sedan hoppar jag ner för byggnaden, missar lastbilen och dör. Alex och Nina hade skrattat och tagit min plånbok. Antar att det är mitt öde...något ska man ju göra med livet så varför inte bli bortskrapad från gatan med en spade?
                      
                                                                                       Mos Mao
Ha de lá gött nu då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0