Rödvin


Efter ett par glas rödvin inser jag att jag verkligen borde satsa på att bli the world's first male petite supermodel. Har verkligen övat in mitt smiiiize nu på sistone och känner mig redo för att bli typ Twiggy i indisk pojk form. Tänk vilken förebild jag skulle bli  för vilsneledda tonåringar och misslyckade Bollywood skådisar!



Fick värsta attacken innan förresten. Kanske som ett efterskalv från min nära döden upplevelse i domkyrkan, tidigare idag? (Nä, det var det inte, attacken berodde på något helt annat men det vore en tjusig övergång i tankebanan hur som helst) Där sitter vi, jag och Nina, och tuggar tuggummi och konverserar då jag plötsligt får en skrattattack och sätter tuggummit i halsen! Kunde seriöst ha dött. Kanske var det något slags tecken eftersom det utspelade sig i en kyrka... borde kanske söka mig till ett kloster... Kan indiska pojkar bli nunnor, typ som Audrey Hepburn i den där filmen?

                                                                                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0