Sunny day


Idag har det varit underbart vårväder och det gör en helt lycklig. Har typ suttit och kedjerökt och drömt om Paris, typ om hur jag ska flytta dit och bli värsta rik, fashionable, världsvan och kvick (typ dandy) och bara vara ungdomlig och dekadent tills jag dör... vid åldern 30 av diverse självförvållade sjukdomar, Fab.

Jil Aigrot – Les Mômes De La Cloche



Dock så har det inte bara varit en fantastisk dag utan mitt seminarie om den eminenta lilla boken Mrs. Dalloway gick helt åt skogen och min onda spanska lärare tog ifrån mig min snygga spanjor (som jag tänkte utsätta för diverse romantiska och snuskiga handlingar) och gav mig en spanjor som är liksom... förfärligt ful, gillar sport och rock, men aja... det blir skoj att spela fotboll med min alldeles egna rocker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0