Too-the-loo


Idag har det hänt en massa saker!

Jag har:

Gömt mig från pappa genom att lägga ett täcke över mig
Sprungit runt efter en bebis som stulit min mobil
Dregglat/gråtit/skrattat framför Glee (I think I want to Marry you)
Avslöjat en man (som var väldigt snygg och stilig för sin ålder, typ 50) för att använda sig av dubbelgångare i stor stöldhärva
Köpt ett hårvax som luktar jätte räligt
Ätit pommes
Lärt mig en ny slipsknut, ska använda den varje gång jag har pappas underbart fabulösa slips med massa Musse Piggar på! It's amaziiiing.

Hmm... kanske inte den mest intressanta dagen men liksom... Obama har säkert också sånna här dagar, då han bara ligger och kollar Glee och dricker vodka direkt ur flaskan. Alla måste ju chilla någon dag.


Om jag var ett klädesplagg hade jag nog velat vara en slips. Man slipper liksom bli lökig å sånt. Det är bra. Dock skulle man kanske känna sig lite utanför när man bara hänger där liksom men det är nog värt det trots allt...

                                                                                                                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0