UBC

UBC = U B Crazy och detta är ett av dom få förkortningar som jag (och aley) har kommit på själv. Det är även den bästa förkortningen/uttrycket som någonsin har existerat eftersom man kan svara det på vilken fråga som helst. Man kan även svara "jag vill inte" på alla frågor någon ställer en...

Vad är klockan?: "UBC"/"jag vill inte"
Hur hamnade du i Musse Piggs rö*hål?: "UBC"/"jag vill inte"
Vad fan håller du på med?: "UBC"/"jag vill inte"
Varför har du ditt huvud i Anna Ponnerts fi**a?: "UBC"/"jag vill inte"

Om ni någon gång får en kuggfråga eller inte vet vad ni ska svara så är detta nyttig information...annars är det liiiide onödig information men jag kände att det var dags att indroducera detta fantastiska uttryck till resten av världen!...d.v.s. de 10 läsarna vi har som redan visste om det... 
                      
    Jag hatar Musse Pigg btw...riktigt rälig sak! Får skriva ett inlägg om hur mycket jag hatar honom snart...

Hur som helst, i helgen var jag på läger och det var så fruktansvärt fint väder att man blev glad i hjärtat och det var faktiskt riktigt skönt att vara ute hela helgen! Förutom att jag frös som ett svin på natten och barn är fett jobbiga ibland så hade jag trevligt. Inte bästa helgen men helt okej.

Idag har jag varit på skolan och skrivit en uppsats i Engelska eftersom jag var sjuk när resten av klassen gjorde det. Alex skulle egentligen också ha skrivit den men "hans klocka ringde inte i morse"...Himlans konstig klocka som inte ringer vissa dagar...den ringer oftast inte dagar då vi har prov eller dylikt...riktigt konstigt, han får ta och köpa en ny klocka helt enkelt! Jag tycker dock rätt synd om honom eftersom han kommer ha en av dom värsta lärarna på sig nu...Stackars liten.

Ha de lá gött nu då!
                                                                                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0