Uppdrag Mao


Mao har inte bloggat på sistone eftersom hon har tummen så långt upp i röven att man inte längre kan se hennes armbåge.  Ska försöka dra ut den men är inte säker på om det är möjligt. Jag återkommer med resultatet, om jag dör på kuppen så vill jag bara delge en av mina innersta hemligheter: Jag tycker faktiskt Paris Hiltons "Stars Are Blind" är riktigt svängig. (pinsamt om jag skulle överleva nu... hmm...)


Jag och Mao på picknick i somras (letar efter den gömda skatten i Maos kussimurra)... På den tiden var jag inte  gniden och hon var inte pervers... inte lika pervers i alla fall...

                                                                                                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0