Säjl Aset Annars Byt

Hej hopp bloggen!

Jag har varit lite lat denna veckan när det gäller det mesta men nu är jag här! Jag har egentligen rätt mycket att berätta om men jag är som sagt rätt lat så jag kommer inte skriva om allt.

Till att börja med så var jag och Aley hemma hos Nina för att titta på vad Alex kallar "Mello" men som vi normala kallar Melodifestivalen. Satans ungdomar som ska förkorta allt! UBC! Jag som är det "största fanet" av oss tre kom såklart 40 min sen p.g.a. vår jävla saab!

Det började med att jag frågade Patrik om han kunde tänka sig att köra mig till Nina vilket han ville dels för att vara snäll och dels för att han har precis har tagit körkort. Eftersom vår bil suger fett så frågade jag honom två gånger innan bussen som jag egentligen skulle ta gick, för att försärka mig om att han fortfarande ville och det ville han. Vi börjar köra och ju närmare Arlöv vi kommer desto svagare börjar billyktorna lysa och efter att vi lyckats missa avfarten till Arlöv så får Partik ett nervsammanbrott eftersom han är säker på att bilen kommer stanna när som helst. Efter några samtal till pappa och en nästan gråtfärdig bror så slutar det med att han kör mig in till Lund så att jag kan ta bussen till Arlöv. Vi ställer bilen på TetraPaks parkering för att byta till ett extrabatteri som inte fungerade. Sedan springer vi med ett bilbatteri på 20 kg, en laddare till batteriet och en påse med chips och Anthon Berg till Ruben Rausings väg för att ta bussen in till bankgatan för att ta ut busspengar till Patrik eftersom han inte har med sig det. Sedan går Patrik till Jupitergatan med ett bilbatteri som en jävla hobo och jag tar bussen till Nina där jag sitter och är skitarg för att jag missar Melodifestivalen. Jag hade en fruktansvärt trevlig och rolig kväll så det var värt det i slutändan även om jag hatar saab! Slutsatsen blir att man alltid ska lita på Skånetrafiken...

Här kommer lite bilder som sammarfattar veckan:
                                                     
                            Jag som sitter i min pappas tofflor och leker fylle-svart-hål igen

                                                     
Alex ville inte att jag skulle lägga upp räliga bilder så jag tog en bild där man inte ser hans ansikte

                                                     
                                                                     Aley da gangsta!

                                                    
                                                        Mao Ling da retarded gangsta!

                                                    
         Jag vet ärligt inte vad som händer här, jag vet bara att Nina borde få jobb som modell


                               
                            Jag leker miss secret agent och min arm ser ut som en fet ödle-arm

                                                      
                                        Detta är fin etikett jämfört med hur han brukar äta

                                    
                           Jag Nina och Alex åt Ben & Jerry's idag... igen (Ingen bröt sin sked idag)

Ha de lá gött nu då!
                                                                                                                 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0