Back to the 80's


Tittar på Flashdance efter en minst sagt fullspäckad (men mysig och full av skratt och JUICY gossip) dag och för tillfället är det en scen där allt man ser är en tjej som skakar på rumpan...

dallrar, dallrar, sladdrar, dallrar

... tror inte jag gillar åttiotalet...



(googlade: "busy" men jag är inte så busy... imorgon till exempel ska jag bara dega och förstöra pappas första lediga dag genom att skrika: Paaaaaappaaaaa, var e majoooonääääseeeeen!? Spriiiiing till affäääären, jag behöööööver majoooonääääääss!)


P.s vår majonäs är slut, och nej, vi gör inte egen majonäs.

                                                                                                                                    

Kommentarer
Postat av: <

Usch vad tasig du e mot pappa då;)

2010-08-23 @ 13:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback