HOLA

HEJSAN; har varit tilbaka från Málaga ett ganska bra tag, kan säga att jag förbättrat mina spanskakunskaper jetemikke, kan säga la cuenta por favor och gracias osv osv. nä jag skåjar, kan en helt del mer faktiskt.

Har inte så mycket att berätta förutom att Málaga var helt fantastiskt, helt fantastiska människor, allt va så sjukt bra och jag saknar alla människor, jag saknar värmen och jag saknar nätterna, och det fina havet som jag badade i typ fyra gånger på två veckor menmenmenmenemenmenemnem jag älskar min pojkvän och han är här och inte i Málaga och mina underbara vänner från SVERIGE e också här hehe.

Annars finns det inte mycket mer att säga kanske?
Jag var uttråkad och tog lite finfina bilder men först kommer en bild från min dag då jag va med mamma på parkeringen utanför vårt hus, fett djupt aszå.


söt med lejoooonman nr 1

här e bilder sen jag hade tråkis




åh e så znygg''


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0