Long time no see


A maj gaaaad bloggen förfaller ju! Fast vad kunde man vänta sig av ett par tjockisar som inte har talang för annat än snabbmat?

Hursomhelst, jag tänkte lägga in en snabb liten uppdatering om min nuvarande situation:

Just nu befinner jag mig i helvetet på jorden. Jag sitter i en husvagn (ja... en husvagn) på Österlen med min familj. Detta innebär att jag måste springa och tjuvröka i buskar medan läskiga, biffiga fotbollskillar springer runt och skriker "jalla jalla" åt mig. Jag vågar inte gå på toaletten för de är offentliga små bås inne i en snuskig sal och jag har inte träffat några av mina bebisar på evighet känns det som! Thank God för dongel!

har dessutom bara varit borta i två dygn... Jag är helt enkelt ingen friluftsmänniska. Jag är sällskapssjuk och lat. Helst vill jag bara sitta hemma och stirra ut tonåringar med en cigg och Mao Ling.

Imorgon hoppas jag på en mysig kväll med vin och skvaller för då kommer jag hem! Hurra, botaniska trädgården dirr!



Bild från fantastisk (failad?) helg i Åhus

                                                                                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0